onsdag 17. oktober 2018


Utplassering hos Design D

Dag.3

Startet dagen med å sette på de siste trekkene til skole benk/stolene.
Etter å ha satt på 2 trekk så kom Andreas på besøk.
Da gikk vi igjennom veldig mye nytt for både meg og han. Alt fra skum typer, viktigheten av det, produkter, produksjon og prosjektering, maskiner, planer for bedrift og litt læreplan og utdanning osv.

Etter lunsj gikk jeg på og ferdigstilte de siste 2 stolene, samt hjalp med div. småting som å klippe stoff til et større prosjekt og rydde søppel.

Så fikk jeg i oppdrag å trekke 2 busseter som var herpet i rygg. Da var det å sprette opp setene og demontere en del, klippe til ny og riktig stoff etter en mal, så få dette sydd sammen igjen. Så skal alt vrenges på nok engang. Ettersom jeg gjorde fremgang nedover setene så måtte jeg innpå noen låsinger og hekte stoffet på slik at det får riktig fasong i sete. Da det er stramt nok og helt på plass, så stiftes det slikt at ting skjuler hverandres overlappinger og gjør en pent kant under sete. Da trekket er på skal div. ting som stopp knapp, armlene og hengsler skrus på igjen, noe jeg ble igjen en ekstra halvtime for å gjøre ferdig.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar