tirsdag 16. oktober 2018


Utplassering hos Design D

Dag.2

Startet dagen med å lime sprekker i skumplasten som jeg var med på å sy deler av trekk til dagen før, dette for å forhindre videre slitasje.

Etter dette var jeg med på å trekke disse moderne sitte benk/stolene, noe som ikke var lett da vinkelen stolen hadde ga like mye trøbbel som den var fancy.Har ikke noe bilde av selve trekkingen, men alle vannblemmene på fingrene mine tilsier at det ble mye strekking, knuffing og dratt i stoffet. Følte jeg endte opp som en blanding av 2 jenter som lugger hverandre og proff massasje terapeut føre 1 trekk var på.
Trekkene blir satt på vrengt, siden det er lettere å vrenge dem på, enn det er å skli dem på som en sokk. Dette er fordi det er 10 ganger trangere enn å sette på seg dykkerdrakt.

Etter 2 trekket så gikk jeg på 2 stoler jeg la inn nye skumplast biter dagen før, ettersom dem var stygt herpet. Skar til bitene som var limt på, det var litt nytt materiale å skjære i, så måtte holde tunga rett i munn. Dem ble  utrolig nok nesten like runde som den gamle formstøpte skumplasten.
Etter det fikk jeg litt tid igjen til å lime div. sprekker og kanter på disse.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar